måndag, juli 25, 2005

Topplistan - budget

Topplistan över mina budgetfavoriter.

  1. Ögonmakeup remover Kamomill från Body Shop. Lancômes är kanske snäppet bättre men också en hel del dyrare.
  2. Earth Spirits ögonskuggor från Max Factor. Lena och väldigt smidiga i konsistensen. Massor med snygga färger att välja på. Min absoluta favorit bland budgetskuggorna.
  3. Lux duschkräm. Den rosa är en ny favorit. Luktar jättegott!
  4. Pure energy lotion från Nivea. Luktar gott och ger en lagom skimrig effekt.
  5. Läppgelé från MAC. Billiga gloss är i regel inte bra så jag kan inte rekommendera något sådant. Men i jämförelse med många av de större märkena så är det här billigt (145kr) och ett av de bästa jag hitills stött på.

Nu vill jag verkligen veta topplistorna över era budgetfavoriter!

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hm..

Nivea makeup-remover-servetter - jag älskar dom. Jag som inte gillar att palta med vatten på kvällen när jag är trött kan enkelt o smidigt tvätta bort sminket. De är återfuktande dessutom så man behöver inte smörja in sig. perfa.

Isadora ögonskuggor - de som ligger fyra ihop. Jättefint skimmer i dom faktiskt och helt okej kvalitet om man tänker på priset.

ACO Hudlotion - alltid efter duschen. Oparfymerad såklart.

HMs saltvattenspray

Sunsilk schampo för fett hår

Det är nog de budgetprodukterna som jag använder tror jag.

3:59 em  
Blogger nb said...

Lookit here!

http://nattbuss.blogspot.com/2005/07/budgetprodukter.html

4:28 em  
Anonymous Anonym said...

ACOs dusch och badolja, istället för jobbig insmörjning för torr hud, man blir mjuk och len.

L'oreals anti breakage shampoo, det enda Budgetshampoot som funkar på mitt superslitna hår

5:37 em  
Blogger helena said...

Sara: om man använder removerservetter så måste jag bara tipsa om en grej. Tvättservetterna man använder när man byter på bebisar. Icas är billiga och funkar jättebra :)

6:18 em  
Anonymous Anonym said...

Har svarat hos mig :)

10:07 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för tipset om ögonkräm;-) Nu har jag köpt en från Estee Lauder som heter day wear spf 15. Är riktigt nöjd över att ha hittat en ögonkräm med solskydd som är perfekt att använda nu på sommaren.

Kika gärna på mina budgetfavoriter om du har lust.

12:26 fm  
Blogger helena said...

Nu har jag kollat in allas budgetlistor. Har fått en hel del bra tips. Glöm inte att höra av er om ni stöter på nya bra budget fynd :)

10:48 fm  
Anonymous Anonym said...

Mina budgetfavoriter

11:40 fm  
Anonymous Anonym said...

Tada!
Nu har jag svarat "hemma hos mig"!

4:54 em  
Anonymous Anonym said...

Här e mina budgetfavoriter: http://birdie.webblogg.se/

8:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home