söndag, augusti 07, 2005

Dagens lips

På födelsedags lipsen: Juicy Tubes i färgen Bolole.
Man behöver inte skrämmas av den illorangea tuben. Det blir såhär skirt och väldigt lätt apelsintonat. Har upptäckt att glosset matchas med fördel av en mörkt grön skugga som drar åt det mossiga eller guldiga hållet, t ex Dramaqueen on the loose från Makeup Store. Alltså är detta ett utmärkt köp inför sensommaren och hösten.

Är man sugen på ett gloss med lite mer täckande färg i denna nyans så kan man kolla in Cliniques Colour Surge i färgen Firefly.

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej hopp!
Kom in via tjejblog.
Sitter här och slösurfar denna slappa och trevliga söndag..
Kul att hitta nya sajter man tidigare inte besökt.
Din blir man sådär mysigt glad av..
Så jag tackar för titten och önskar dig en fortsatt bra söndag.

3:23 em  
Blogger sparris said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

3:43 em  
Blogger sparris said...

Självklart önskar jag dig också en treflig födelsedag!

3:44 em  
Blogger Terése said...

Grattis! Hoppas att du får en trevlig födelsedag!

4:38 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis! Fint läppglans du har på dig på bilden idag...

4:51 em  
Anonymous Anonym said...

Vad gulligt du har skrivit om mig på bloggportalen - tack! Du gjorde mig glad :)

6:22 em  
Blogger helena said...

Tack! Vad söta ni är.

Sara: Det är bara att suga åt sig :) Jag gillar verkligen din blogg.

8:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen said...

Gud, vad smink och grejor jag ska köpa när jag kommer till LA. Det är ju så himla billigt där.

3:32 em  
Blogger helena said...

Ja, du måste passa på! Inte ett dugg avis e ja

4:35 em  
Anonymous Anonym said...

Färgen Bolole? Den måste jag ha missat helt, trots att jag ständigt håller koll på Lancome-disken på Åhlens, NK och Kicks.. Såg ju finfint ut. Har en mini-jucy tube i färgen Carotte.. Ser rätt liknande ut i färgen. Den är dock snart slut. Var har fått tag på den?

12:32 fm  
Blogger helena said...

Min är också en minitub, fick det med ett gäng tester. Det verkar som om det amerikanska namnet inte alltid är detsamma i sverige sen. Det kan vara så i det här fallet kanske. För jag har inte kollat på en stor tub att den faktiskt heter bolole här.
Den är iaf illorange, typ apelsin.

10:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home