onsdag, augusti 24, 2005

MAC i höst

Jag älskar att botanisera bland MACs produkter. De kommer ofta med roliga nyheter och hemsidan är de bra på att uppdatera.
Så här ser MAC höstens makeup.
"For Fall, follow your own nature. Be expressive with the shades of this unique colour collection. From the natural look of sun-warmed, honeyed lips, to eyes nestled in dusky tones of velvet and pearl...This season is yours -naturally eccentric."
Ögonskuggepaletterna ska jag absolut ta mig en närmare kik på.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag minns när man var liten och fick en ny förpackning färgpennor - det här är färgpennor för vuxna tjejer! Samma goa känsla! Härliga färger!

12:16 em  
Blogger helena said...

*s* det var en bra liknelse

1:09 em  
Anonymous Anonym said...

var köper man mac:s produkter i sverige? eller beställer du från internet?

11:55 em  
Anonymous Anonym said...

De finns bl a på vissa Åhlensvaruhus.

9:16 fm  
Blogger helena said...

jag handlar på Åhléns i Göteborg.

10:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Ojoj, livsfarligt, idag blir det palettkoll alltså. Var först inne på NARS "Bladerunner", men nu kanske jag ändrar mig.

11:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home