måndag, oktober 24, 2005

Burt´s Bees

Såg för ett tag sen att någon hyllade Burt´s Bees morotsbodylotion. Minns tyvärr inte vilken blog jag såg det i, men sen dess har jag varit sugen på att testa. Jag gillar deras läppbalsam, men har inte känt till så mycket mer från deras sortiment.
På ebay fick jag tag på ett litet resekit med bl a denna bodylotion, en citrus ansiktsskrubb, ett ansiktsvatten och ytterligare en bodylotion "milk and honey". Jag har krämat på som tusan och är oerhört nöjd med båda kroppslotionerna.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Själv är jag nyfis på handkrämen som jag hört mycket gott om.. :)

5:16 em  
Blogger helena said...

sandra: jag gillar ju bodylotions som luktar som nåt som är gott att äta :)

ellinor: bra, nu fick jag en påminnelse om att jag måste köpa en ny handkräm!

6:07 em  
Anonymous Anonym said...

har du prövat burt's bees läppbalsam? det med honung eller? är sugen på att köpa det när jag ska iväg till usa i vår...

7:00 em  
Blogger helena said...

åsa: det jag har testat är deras original (tror jag) det är ett bi på locket och luktar lite mintigt tuggummi. Fett o bra som ett sånt läppbalsam ska vara.

7:13 em  
Anonymous Anonym said...

Jag hade Burt's Bees body lotion som favorit i min blogg. Gillar också hans nagelbandskräm som doftar svagt av citrus och "lagar" trasiga nagelband på vintern. Deras läppbalsam doftar underbart av mint men är för starkt att använda på vintern för mina läppar och svider då. Man kan beställa Burt's Bees produkter från lipmedic.com som shippar till Sverige.

10:34 em  
Anonymous Anonym said...

cuticle balm med lemon butter är min favvo oxå. nagelbanden blir så fina så!

10:04 fm  
Blogger helena said...

Kanon! Lipmedic måste jag kolla in.

5:37 em  
Anonymous Anonym said...

Hej,
Jag köpte en urskön handkräm häromdagen på Apoteket. Den hette CCS Oliv, det var en grön tub. Tror det var en nyhet för jag har inte sett den förut. Doftade jättegott och blev inte alls sådär jobbigt kladdig! Billig var den också - bara 49:-!
:-)
Budgettips från Katarina

10:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home