fredag, oktober 14, 2005

Värt en titt

Pure Color Crystal Gloss från Estée Lauder vill jag ta mig en närmare titt på. Finns i serien Pure Color for Lips "Chocolate rich shades", det låter väl nåt det. Vad sägs om ett gloss i färgen Marzipan eller ett läppstift i Hazelnut creme?
Nu hoppas jag bara att crystal inte innebär megastora, störiga glitterkorn.
I november får vi se hur Gwyneth Paltrow ter sig i en kollektion från Estée Lauder. De har gjort ett bra val med Gwyneth som sitt nya ansikte tycker jag.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Deras förpackningar är så underbara! Som isbitar!

2:26 em  
Blogger helena said...

Jag är också ett fan av de där förpackningarna. De är jättefina.

3:17 em  
Blogger Alison said...

Men åh. Jag blir alltid dubbelt så sugen på produkter som låter som godis. Marzipan... Hazelnut cream... mmmm vad jag är lättlurad.

3:56 em  
Blogger helena said...

Jag är likadan. Smink är tacksamt att jämföra med godis.

4:32 em  
Anonymous Anonym said...

Och så är det kalorifritt! Jag håller på att gå ner i vikt (6 kilo tappade hittills) och frossar numera i smink istället för godis! En annan sak jag älskar är tidningar - de är också kalorifria att läsa! Tur att det finns substitut!

11:13 fm  
Blogger helena said...

Vad duktig du är som kämpat dig ner så mycket! Klart du ska unna dig smink och tidningar

1:42 em  
Anonymous Anonym said...

ÅÅH gillar inte heller läppglans med för mkt och för stort glitter.. Men det här ser jättefint ut!

3:24 em  
Blogger helena said...

Sandra du läser slarvigt. "Jag hoppas att det i n t e innebär stora störiga glitterkorn" står det ju ;)

5:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home