tisdag, november 22, 2005

Favoriter från Oriflame


Milk & Honey duschkräm. Lyxigt skön konsistens och doft, som flytande honung.

Tender Care universal kräm. Räddningen för nariga läppar, torra hälar och armbågar, trasiga nagelband osv osv. En klassiker! För säsongen i fint guldig burk.

Aloe Vera Pure Gel. Skönt svalkande gel som återfuktar och läker solskadad hud. Funkar också efter diverse rakning och noppning.

Exfoliating foot scrub. En fräsch mintig skrubbkräm för fötterna.

Köps av din närmsta Oriflamekonsulent eller på deras hemsida. Senaste katalogen har massor av fina julkappstips.

8 Comments:

Blogger helena said...

Glöm inte bort att använda den bara :)
Jag brukar ha den efter att jag noppat ögonbrynen t ex. Det svalkar lite och minskar irritationen i huden.

11:36 em  
Blogger Anne said...

Snälla, snälla, snälla laga din rss-feed! Jag försöker läsa din blogg i min rss-läsare, men får bara upp poster från juni. Inte bra. www.feedburner.com är ett hett tips om bloggers egna krånglar..

8:40 fm  
Blogger helena said...

anne: jag använder inte rss-läsare själv och förstår inte alls tekniken bakom detta så jag har ingen aning om hur jag ska kunna laga min rss-feed. Jag visste inte att den krånglade överhuvudtaget.
Kan det ha att göra med att jag har lagt min blogg på min egna sida?

10:15 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej!

Har du använt foundation från i.d Bare Escentuals? I sådana fall; vad tycker du om deras produkter?

2:31 em  
Blogger helena said...

Inte använt bara testat. Många hyllar i.d och det är naturligt och bra. Men formen passade inte mig riktigt. Kan vara så att det las på lite dåligt, men jag tyckte det kändes kakigt.

4:04 em  
Anonymous Anonym said...

älskar i.d! jag har mycket torr hud och har tidigare blivit "flagnig" i ansiktet efter att smeta ut foundation med svamp och fingrar men inte nu! Det blir jätte fint och är inte alls svårt med pensel. blev super positivt överaskad av deras produkter. Nu finns det ju också billigare "startkitt" om man vill prova på. Passa på!

11:31 fm  
Anonymous Anonym said...

hejsan tänkte höra vad du tycker om sminket på oriflame är det värt att köpa?

4:53 em  
Blogger helena said...

tina: Överlag så tycker jag att oriflame är ett bra budgetalternativ. Jag gillar t ex konsistensen på deras kajalpennor som är smidiga och lätta att sudda. Sen har de ett läppstift Maxi shine som jag gillar jättemycket. Det är inte så täckande och ganska glansigt.

5:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home