tisdag, december 06, 2005

Blush

Jenny gjorde mig uppmärksam på webshopen Blush i en kommentar. Jag har botaniserat på sidan och hittat en hel del kul. Svenska sidor med roliga märken som är lite svåra att få tag på välkomnar jag verkligen.
Blush erbjuder de senaste produkterna för alla skönhetsfanatiker. I vårt sortiment hittar du roliga och trendiga märken som inte alltid erbjuds i svenska butiker. Vi är ständigt på jakt efter nya och spännande produkter och vi vill dela med oss; vår filosofi är att göra skönhet tillgängligt för alla!
Blush har produktkategorier som makeup, underkläder, dofter och kroppsvård. Jag hittade en massa roligt från Too Faced och Bloom. Andra märken är t ex Jessica Simpsons Dessert Beauty, Clean, Eyeko, LipFusion och ModelCo.
Deras fraktkostnad är 39kr och man kan handla på kort eller mot faktura, väljer man faktura så tillkommer en avgift på 20kr. Normal leveranstid är inom 3 dagar.
Jag blev nyfiken på den här sidan och mailade dem för att få lite mer info. Jag fick veta att de är tre kompisar som konstaterade att Sverige helt saknade en skönhetssajt värd namnet, så de skapade den sajt de själva längtat efter.
De säger att de satsar på att bredda sitt sortiment och att det kommer hända mycket framöver. De har som mål att bli Sveriges ledande skönhetssajt med stort utbud och många produkter, men de är selektiva och vill inte samla på sig märken bara för sakens skull.
Alla våra produkter är produkter som vi kan rekommendera släkt och vänner och som vi kan stå för.
En smart utgångspunkt tycker jag.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhh, tack för tipset! Håller med om att det saknas en bra svensk skönhetssajt, hoppas tjejerna lyckas! Jag blev jätteglad när jag såg att de hade Bloom, deras produkter är underbara! Förälskade mig i dem när jag för ngt år sedan var i Australien, men nu har alla podukter tagit slut... Tur att jag nu vet var jag kan beställa nya!

11:07 fm  
Blogger helena said...

Vad bra :)
Tipsa gärna om dina Bloomfavoriter.

11:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Vad roligt att få veta om den sajten. Var nyss inne och tittade och det såg verkligen jättebra ut! Det som jag känner mig entuastisk över att köpa därifrån är Jessica Simpsons märke Dessert Beauty. Hoppas att de tar in Kevyn Aucoin och Nars produkter i framtiden.

3:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag håller med. Blush hade förvånansvärt mycket kul att erbjuda!

3:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home