onsdag, december 28, 2005

Lip Fusion koll

När vi var i Glasgow i våras såg jag en annons för Lip Fusions i ett glassigt magasin. Ett helt uppslag med "före och efter" bilder. Sen dess har jag varit riktigt sugen på att testa dessa "plumpers".
De är rätt dyra dock. En snabb koll på nätet ger de här prisuppgifterna.

Accessora: 495kr, frakt 39kr
Blush: 495kr, frakt 39kr
Eleven: 499kr, frakt 55kr
HQHair: £24, frakt £3.50 (326,16kr + 47,57kr just nu enl. forex)

Frakten är den prisuppgift som angetts då man väljer att betala varan med kreditkort eller i förskott. Vissa av butikerna skickar mot faktura om man vill, för en extra kostnad.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

har precis fått hem ett från accessora i färgen "bare". kände lite stickningar vid första testningen, men såg inget märkbart resultat. Men jag har hört att det kan ta ett par dagar(annars är det väldigt dyrt om det inte skulle funka alls!)

6:49 em  
Blogger helena said...

Funkar det inte så blir det vansinnigt dyr. Jag antar att det är lite olika från person till person. Om jag har läst mig till det rätt så ska det vara nåt slags collagen som fyller it små rynkor och linjer så att läpparna ser fylligare ut. Och detta ska då vara lite mer långtidsverkande.
De andra varianterna, typ DuWops, stimulerar ju snarare blodflödet så att läpparna svullnar lite tillfälligt.

7:02 em  
Anonymous Anonym said...

Vill du ha en plumper testa Too Faceds Lip Injection. Finns på bla Sephora och är helt super. Har testat mig igenom de flesta plumpers som finns på Sephora och övriga sminkaffärer bla Urban Decays mm och den här är helt klart bäst!

6:28 em  
Blogger helena said...

Jag har kikat lite på den. I sverige finns den på blush.se t ex.
HQHair.com säljer den också.
Även om jag hellre skulle åka till Paris för att strosa runt på sephora :)

12:19 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har beställt Too faced lip injection, men nu har jag hört att den kanske bara gör att läpparna sväller upp och ser fylliga ut i en kvart eller så! Någon som vet ifall detta stämmer?

2:35 em  
Anonymous Anonym said...

På Tradera kan man köpa Too faced lip injection direkt för 99 Kr om man klickar på KÖP NU knappen. Jag köpte den för ett tag sen och vad ska man säga, effekten är inte så stor,lite skillnad blir det,men det varar inte så länge .Konsistensen är seg och värre blir det på slutet.Njae,rekommenderas nog inte av mej. Men har hittat LIP FUSION som ska vara kanon på Strawberry net, och dom säljer ut den för halva priset 130 Svenska kr.Den som är färglös .Kostar 495 i butik i Sverige.Enligt PlazaKvinna den bästa.Den ska jag bara ha ;-)

3:56 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har provat följande plumpers- Jessica Simpson- betyg: botten, Collection 2000- betyg: botten, BeeStung - svider som fn men botten, LipFusion pennan - botten, Too faced lip injection (utlovar upp till 20% fylligare läppar och hur mycket blir det?) betyg: botten, Ultima II- betyg: botten. Det enda sättet att få fylligare läppar är säkerligen att fylla på dem med något. Snälla, köp inte reklamen!!

8:53 em  
Anonymous Anonym said...

BLOGGEN HAR NY ADRESS:
http://lipglossbitch.webblogg.se
VÄLKOMNA!

8:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home