fredag, februari 17, 2006

Body Shops bodylotion

Finfint att sambon upptäckt vilken bra inspirationskälla min blogg kan vara, fick nämligen ett jordgubbset från Body Shop på alla hjärtans dag.
Deras bodylotion luktar smarrig jordgubbsmilkshake och går in direkt i huden. Är man en torris får man köra på kroppssmöret i stället, men har man normal hud eller bara bråttom så är den här perfekt. Det blir ingen läskig hinna, utan är bara mjukt och behagligt. Doften dämpas också rätt snabbt, så den konkurrerar inte med parfymen. Ett ytterligare plus ges för praktisk pumpflaska.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tycker som du, fick Passionsfruktsetet. Det luktar så gott. Jag har kokosnöt saker sedan innan, men det luktar nästan för mycket, jag luktar som om jag är på stranden. OK det är ju inte alltid fel.

7:38 em  
Blogger helena said...

Kokos kan kännas ok på sommaren tycker jag, men annars är jag lite lätt allergisk :)

9:44 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har vaniljen hemma, helt underbar! :)

12:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home