onsdag, februari 15, 2006

nouba


Fick ett mail från Sanna som undrar om det inte kommer nån bild på den gröna noubaskuggan snart. Bilden togs för flera veckor sen, men jag har helt glömt att lägga ut den.
Så här party blir det med den lösa skuggan nr 35 från serien spicegold. På bilden har jag också en benvit basskugga från IsaDora och mascaran L´extreme från Lancôme.
Men hur mejkar ni er när det är partydags? Vore kul med kommentarer om vilken stil ni kör, färger och produkter. Kanske en utmaning till alla modiga :) Maila en bild och berätta vilka produkter ni använder så att vi alla kan inspireras. Nån som är på?

10 Comments:

Blogger Ivana said...

Skuggan var ju att dö för! Me like!
Hm... just nu är det torrt på sminkfronten men denna månad ska det storhandlas. Så tips från mig lär nog dyka upp! :)

9:48 em  
Blogger helena said...

Den är väldigt snygg att lägga över en svart sotning också, så då blir den lite extra användbar.

10:26 em  
Anonymous Anonym said...

Otroligt snyggt! Blev lite inspirerad, i vanliga fall har jag svårt att slita mig från beige/guld/varma färgskalan även då det är lite mer party men den där kanske man borde testa! Lösa skuggor är dessutom the shit!

11:27 em  
Blogger helena said...

Jag kan absolut tänka mig dig i grönt.
Tror du är som jag och kan ha både kalla o varma nyanser, bara man hittar rätt färg.

11:57 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har exakt samma, hur bra som helst :)

12:03 fm  
Anonymous Anonym said...

Ååååhhh vilken fin skugga!! Verkligen jättesnyggt! Vill oxå ha...

7:52 fm  
Anonymous Anonym said...

supersnyggt - måste inhandlas genast!

9:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Det där var snyggt! Ännu snyggare skulle det blir med lite eyeliner (:

2:39 em  
Blogger helena said...

Ja, det är t ex riktigt snyggt ihop med min gröna eyeliner m silverglitter från viva la diva.

12:39 fm  
Anonymous Anonym said...

WOW!!!

5:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home