fredag, februari 10, 2006

Smashbox på Blush

Fick just veta att Blush ska börja sälja produkter från Smashbox, i veckan som kommer bör de finnas på sidan. Mycket goda nyheter för oss som inte bor i Stockholm :)
Primern Photo Finish är en av Smashbox produkter som hajpats rejält, så den är man såklart nyfiken på. Cream eyeliner duo skulle jag också vilja kika närmare på.
Mer än en gång har jag dammsugit ebay för att få tag i deras snygga läppglans, jag hoppas verkligen att Blush har tagit in dem.
Ni som har testat märket, vad har ni att rekommendera? Vad ska vi hålla utkik efter?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

"Fick just veta att Blush ska börja sälja produkter från Smashbox, i veckan som kommer bör de finnas på sidan. Mycket goda nyheter för oss som inte bor i Stockholm :)"

Var i Stockholm kan man köpa dem? Skulle vilja känna lite på primern innan jag köper.

Lisa

2:11 fm  
Blogger helena said...

tror det ska finnas på c/o stockholm

11:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Tack :-)! Ska kolla där.

Lisa

3:57 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag är jettesugen på primern också men vill helst veta om den är värd pengarna först.. nån som testat?

4:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home