onsdag, mars 22, 2006

Be Juicy

Lancôme kommer med lite nya gloss i Juicy-serien.
Juicy Tubes Plump
Plumping shine and a sorbet sensation!
JUICY TUBES continue to reinvent glossy ultra-shine. Their motto for this summer: plump lips that look twice as full upon application thanks to a formula enriched with iridescent particles and a moisturising agent.
Juicy Gelée
JUICY GELÉE shows off unprecedented crystal-clearness for a mouth with a syrup shine. Lips are coated in a non-sticky film with delicious shine for a full, plumped-up result that is absolutely irresistible.

Själv är jag helt såld på MACs läppgelé så jag måste absolut testa Lancômes variant när den dyker upp. Fast jag hade gärna sett att det var en tub istället för en burk.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Undrar om priserna blir desamma som på nuvarande Juicy Tubes, de som finns nu kostar ju kring 180:- och det är ok! Spännande!

Tack för att du är så himla ajour med alla nyheter - jag älskar din blogg! Förstår att du lägger mycket tid och kraft på den! Snälla sluta aldrig! ;-)

1:25 em  
Blogger helena said...

Jag tror priset kommer ligga där nånstans. Vad roligt att du gillar bloggen :)

1:30 em  
Anonymous Anonym said...

hej hej, såg att du testat DOVE summer glow. Har ju kommit något som jag tror är liknande den, Natusan Holiday någonting.. som också ska bygga upp en "lätt solbränna".. ingen som har testat den?

4:16 em  
Blogger helena said...

Hej! Kolla i kommentarerna till det inlägget, tror det var ett par som nämnde natusan där.

4:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home