onsdag, mars 15, 2006

onsdagen 15/3

Det strular fortfarande med blogger så det blir kanske lite tunnsått med inlägg idag också.
Just nu väntar jag på att det ska dyka upp någon och fixa min spis. Jag hoppas egentligen att det inte är lönt att laga den gamla skrutten, så hyresvärden får bjussa på en ny. Håll tummarna.
Sen blir det tvättstugan och en liten tur till HM för påfyllningsshopping, allt tar som vanligt slut samtidigt. Hoppas på att Maybellines mousserouger har dykt upp också.
Vad ska ni göra idag?

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Idag blir det hemtenta hela dagen...usch och blä...vad skulle jag göra utan din blogg? tar små pauser och läser den, så jag orkar skriva vidare sen..
din dag lät trevlig, hoppas du hittar nåt!

12:38 em  
Blogger helena said...

Åh, då ska jag försöka uppdatera ofta för din skull ;)
Lycka till med hemtentan!

12:50 em  
Anonymous Anonym said...

Jag ska skriva en bokanalys men tar ganska mkt pauser och läser bloggar, bland annat din så klart :)

Senare ikväll ska jag åka tillbaka till Sthlm igen.

1:02 em  
Blogger helena said...

pauser är bra :)
vad är det för bok som ska analyseras?

1:07 em  
Anonymous Anonym said...

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban så det kunde ju varit betyligt värre :)

Kämpar med att försöka läsa Röda Rummet till svenskan. Somnat fem, sex ggr redan.. Jösses. Är det någon som har lyckats läsa den?

Hur går det med spisen?

1:32 em  
Blogger helena said...

Det är alltid jobbigt när man m å s t e läsa nåt.
Själv lyckades jag lura till mig ett mycket bra betyg i svenska genom att kritisera kursplanen för att alla obligatoriska klassiker var skrivna av män :)

Ingen har kikat på spisen än, det verkar inte direkt vara prio nr ett för servicefolket här.

1:51 em  
Anonymous Anonym said...

Jag var och hämtade ett gratisprov på Vichy-creme på Apoteket. Fick kupong i Amelia, fick även ett parfymprov med senaste numret. Sånt gillar vi!
:-)

2:04 em  
Anonymous Anonym said...

Men gud vad smart :)
Kanske det jag borde säga istället för att erkänna att jag inte förstår ngt av boken.

Enligt min erfarenheter brukar de vara angelägna av att fixa sånt som kan _skada_ lgh, typ läckande element men bryr sig mindre om sånt som att man är utan spis.
Men de kommer säkert släntrande snart..

Ja just det, skriva..

2:04 em  
Anonymous Anonym said...

Jag ska iväg på aerobic och sedan bodypump. Sen ska jag ta ett långt bad med jordgubbsbubbel och sedan smörja in mig med jordgubbslotion från bodyshop. Efter det ska jag mysa med en bok eller en tidning heeeela kvällen. Är ensam hemma eftersom min sambo är bortrest. Så himla skönt! Lycka till med spisen!

2:16 em  
Blogger helena said...

jag saknar verligen ett badkar

2:28 em  
Blogger Linda K said...

studier och en springa-på-stan-i-affärer-lunch!

9:33 em  
Anonymous Anonym said...

Köpte mitt mousserouge igår, onsdag :-) i färgen dolly pink... hittade den hos domus kosmetik...

9:14 fm  
Blogger helena said...

vad bra :) då finns de i sverige åtminstone och bör väl dyka upp även hos mig.

10:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home