tisdag, april 04, 2006

Plump med färg


Bild: Accessora
Nu finns härliga PlumpLips från Freeze 24/7 i färg också. Freeze är suverän eftersom man, till skillnad från många andra plumpers, kan ha den under sitt vanliga gloss eller läppstift. Man masserar in freeze i läpparna och väntar tills det absorberats eller så torkar man av det överflödiga. Sen applicerar man valfri läpprodukt som vanligt.
Men nu kan man alltså få färg direkt, inte dumt alls med tanke på att freeze också är ett skönt återfuktande läppbalsam med lite lagom vardagsglans.

14 Comments:

Anonymous Anonym said...

Måste prövas..blev ju sån otrolig effekt på din pojkvän..men det var väll det ofärgade kan jag tänka..;)!

12:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

12:54 fm  
Anonymous Anonym said...

Finns det överhuvudtaget en vidrigare blogg än denna?

1:18 fm  
Blogger helena said...

Personligen så tycker jag att porrbloggen är snäppet värre faktiskt, men smaken är som baken.

1:48 fm  
Anonymous Anonym said...

vilken jävla tönt du är

1:53 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej, hör verkligen inte till inlägget och än mindre till kommentarerna ovan, men eftersom du har superkoll och jag är en supernovis på make up-området tänkte jag höra med dig, när man använder moussefoundation, hur applicerar man den då? Fingrarna? Svamp? Om jag förstått det hela rätt är det fingrarna som gäller med creme/mousse-rouge men när det ska "kladdas" i hela ansiktet blev jag tveksam.

8:10 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag är grymt sugen på att testa

9:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag älskar din blogg! Den ger mig inspiration och gör så att jag kan drömma mig bort från verkligheten en stund. Om man nu tycker att den är vidrig, varför läser man den? Det är väl högst frivillig??? Bry dig om dumma människor, de är oftast bara ensamma och bittra... Fortsätt att sprida glädje och tips till alla oss som uppskattar dig!!!

11:52 fm  
Anonymous Anonym said...

oj då! Jag menar naturligtvis att du INTE skall bry dig om dumma människor.... :)

11:53 fm  
Blogger helena said...

caroline: moussefoundation tror jag går att svampa på men det kanske är lättare med fingrarna. Fingrarna är ett underskattat verktyg. Man får rätt tryck, ett jämnt resultat och kroppsvärmen hjälper till. Tvättar man bara händerna och förstår att krämigare produkter har en kortare hållbarhet än torra så är det inga problem. Det går ju dessutom att använda en plastspatel för att ta upp produkten ur burken så man inte behöver stoppa fingrarna direkt i. De finns att köpa i flerpack på Åhléns för en billig penning om man inte har nåt annat passande hemma.

1:12 em  
Anonymous Anonym said...

om man inte gillar bloggen så behöver man inte läsa den.

undra om dom nya med färg är lika bra som den gamla?! om du får för dig att testa så hoppas jag att du berättar!

2:25 em  
Blogger helena said...

Om jag har läst mig till det rätt så ska det vara samma formula, bara att man har tillsatt färg.

2:30 em  
Anonymous Anonym said...

Jag fick ett prov på en lip-plumper från E Arden. Den var helt ofärgad och förpackad i en liten tub. Jag smorde på läpparna och väntade - ingenting hände! Nån mer som provat den? Funkade den för er?

Lgb; Jag tycker du har otroligt tålamod med dessa som försöker sabba för dig! Fortsätt som du gjort! De som inte gillar din blogg kan väl läsa nåt annat! Vi lever i ett land med tryckfrihet och den ska vi vara rädda om!

12:54 em  
Blogger helena said...

Jag har inte testat ardens plumper, men det finns många som inte funkar. Och jag tror att det är väldigt olika från person till person. Det är ju bra när man får tillfälle att testa först iaf, för de är ju i regel rätt dyra.

Tack för stödet. Jag biter mig i tungan varje gång och försöker ta det sansat. Men jag blir både ledsen och förbannad ibland. Man får verkligen övning i förmågan att ruska av sig.

1:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home