måndag, maj 22, 2006

Barnängens hårinpackning

Nästa att bidra med en recension är Anna K.

Jag skulle vilja tipsa om barnängens hårinpackning (säljs på t.ex. större Ica affärer). Den kostar endast 26 kr, och är en jättebra budgetprodukt. Det är möjligt att en dyrare hårinpackning ger ännu bättre resultat, men jag är väldigt nöjd med barnängens.
Jag har normalt hår, dock slingat för ett tag sedan. Inpackningen hjälper till att bibehålla färgen, och dagen efter hårinpackningen är håret glansigt och ser enormt välmående ut. Håret blir slätt och lätt att reda ut.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej.

När läsarrecensionerna började komma in sa du att du skulle samla dem på ett ställe & fixa en egen länk till dem. Det vore ju kalas bra! Men är det bara jag som inte hittar den eller har den inte kommit upp en?

6:19 em  
Blogger helena said...

jag är på g med det, kommer strax.

6:29 em  
Anonymous Anonym said...

Strålande tips! Har just slut på inpackning och skralt i kassan!

7:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home