fredag, maj 19, 2006

tröttsamt

och varför kan man inte länka i blogger nu då?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejhej! :) Jag har en fråga.. Jag har nyligen köpt en creméögonskugga, och jag undrar hur jag ska göra för att det inte ska bli så himla sträckigt?

6:30 em  
Anonymous Anonym said...

Idominsalva har äntligen kommit i läppbalsam, kostar 25 kronor på apoteket=)

8:54 em  
Blogger helena said...

anna: du kan testa att använda en ögonskuggebas, t ex lumenes (kostar ca 75kr). Men det har inte funkat så jättebra på mig när det gäller just kräm.
Om det är en variant som ska torka när man lagt på krämskuggan så får man testa att ta lite mindre låta det torka och sen lägga på ett lager till om man vill ha intensivare färg.
Är det en fetare krämskugga som ska vara krämig även på ögonlocket så går det helt enkelt inte att ha det enbart utan att det till slut lägger sig i globlinjen.
Sådana använder jag bara för att få en lite metallisk effekt. När jag har mejkat mig med vanlig skugga, så duttar jag försiktigt på en aning krämskugga mitt på locket för att få lite extra skimmer.

10:06 fm  
Blogger helena said...

anonym: vad bra, då slipper man det där vita då :)

10:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home