lördag, maj 13, 2006

skojakten är igång

Bröllpsklänningen är utprovad, så nu är det dags för den stora skojakten.
Jag vill inte ha en klassisk vit bröllopssko som man aldrig kommer ha användning för igen, sen ska ju helst mina korta kalle anka-fötter funka i dem också, och det hade varit fint om de var rosa eller i guld, och jag vill inte ha vristrem, och så måste de vara lite lagom höga så jag kommer upp en bit men ändå kan lära mig att gå i dem... jag har lite arbete framför mig känner jag.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ett tips är att du kan köpa vita sidenpumps (eller andra vita sidenskor). Skorna går att färga in i vilken färg som helst. Tänk vad coolt med magentafärgade sidenpumps till jeans exempelvis...eller midnattsblå...

Jag vet att det ska finnas en butik i Vasastan i Stockholm som säljer vita sidenskor i olika modeller, iaf fanns det för ngt år sedan.

12:30 em  
Anonymous Anonym said...

Åhh gud så roligt att gifta sig! Jag hoppas vi får se bild på klänningen sen efter bröllopet? och så skorna förstås... :)

5:21 em  
Blogger helena said...

Ja, det är lika bra att vara ute i god tid så man hinner gå in skorna. O c h lära sig att gå i dem :)

7:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home