onsdag, maj 10, 2006

Primavera floral water

Jag köpte en flaska Primavera floral water, ekologiskt apelsinblomvatten från Pulpstore.
Den ska kunna användas till både det ena och det andra, bland annat för att svalka och återfukta när man sitter långa dagar framför datorn.
Man sprayar ansiktet vid behov och det verkar lugnande omedelbart.
Men Primavera har ett par nackdelar. Först och främst så är det doften. Jag tycker att det luktar Jenka tuggummi, ganska gott men en märklig doft att spraya i ansiktet och det luktar alldeles för mycket.
Problem två är spridningen. Munstycket är för kasst, det krävs att man har flaskan på en armlängds avstånd för att det inte ska bli plaskblött i ansiktet.
Men produkten gör det den ska och är jämförelsevis billig, 85kr för 100 ml.

LipGloss Bitch ger betyget: 3

En ok produkt om man står ut med doften.

Andra recensioner

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag har den med rosdoft. och tycker den är sköm och med fräsch doft, tur att jag inte tog apelsinblom som jag var inne på i början.
det blir mycket billigare om man köper den på bodystore.se 57 kr där. många olika dofter finns det (med olika egenskaper)

6:20 em  
Blogger helena said...

Ros kan jag tänka mig luktar gott

7:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home