torsdag, juni 29, 2006

tack för ecco

Jag har orerat en hel del om mina besvär att hitta nåt sött, nätt och högklackat men ändå "gångbart" till bröllopet. Till slut hittade jag ett par dugliga eccosar (fast vita) och operation gå-in-skorna har satt igång. Det går rätt bra att traska omkring i dem här hemma (rent balansmässigt iaf), men jag hade vansinnigt ont i vaderna när jag gick och la mig och trampdynorna hettar som tusan. Förhoppningsvis är värken något övergående och Party Feets ska inhandlas snarast.
V a r f ö r har jag begåvats med omöjliga Kalle Anka fötter? Och v a r f ö r ska det behöva vara så smärtsamt att gå i högklackat?
Bild: Din Sko/Ecco

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej! Jag har party feet men tycker itne att de fungerar, ligger liksom inte stilla i skon utan glider runt och är bara jobbiga! skriv gärna vad du tycke när du har provat!

9:10 fm  
Anonymous Anonym said...

jag har dom, fungerar kanon.. se till att ha sidan med greppyta nedåt ;)

10:21 fm  
Anonymous Anonym said...

Övade också på att gå i mina bröllopsskor och trots att själva bröllopsdagen var en lång (och härlig) historia så kände jag ingen värk alls i tassarna. Måste vara allt extrapåslag av adrenalin, endorfiner, oxytociner och allt vad de däringa "må-bra-hormonerna" heter. Så jag tror du kommer klara dig hur bra som helst i skossingarna. Snygga BTW! //anna-lena

10:28 fm  
Blogger helena said...

anonym: ska bli!

a-c: bra tips :)

anna-lena: ja, jag hoppas man ska hinna vänja sig något sånär. Sen får man väl bara köra på ren vilja :)

10:37 fm  
Anonymous Anonym said...

Du är inte ensam om att få ont i fötterna av högklackade skor.. Kilcklackar tycker jag faktiskt fungerar bra, dom är snygga plus att jag inte får lika ont i fötterna av dom =) grymt snygga var skorna i alla fall.

2:15 em  
Anonymous Anonym said...

I love partyfeets, de är hur bra som helst! Jag gifte mig i december och till mitt bröllop så köpte jag både ett par högklackade och ett par fina ballerinaskor som jag bytte om till senare på kvällen, med dem kunde jag dansa hela natten. Lycka till! /Ebba

2:31 em  
Blogger helena said...

marie: ja, kilklacken gör hela skon liksom :)

ebba: ska definitivt ha nåt att byta med till kvällen!

6:05 em  
Blogger Maria said...

Åh verkligen jättesnygg!

12:02 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag får samma brännande känsla som du, och har i år testat att lägga en vanlig sviktsula i en eccosandal. Inte fullt lika hög klack, för det är mer vardag över den, men det fascinerande är att det funkar!

Talk är också ett hett tips, det _måste_ du ha med dig! Och sviktsulor med textil överst, finns mörkgrå och vita.

Viktigt att slippa ha ont, och smart att ha ombyten, sulor, strumpor och talk att ta till.

Lycka till med allt!

12:22 em  
Blogger helena said...

Tack för bra tips! Talk ska jag definitivt tänka på.

12:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home