torsdag, juli 13, 2006

Tävling!

Jag snappar upp Hannahs braiga idé om en tävling och lottar ut ett set med prover.
En bra sak med sminkshopparna på nätet är att de skickar med roliga prova-på förpackningar. Nu har jag fått samma grejer ett par ggr, så jag skickar gärna dem vidare till nån som är sugen.

Setet innehåller:
Lip Plumper och fuktkräm från Freeze 24/7. Jag tycker plumpern är värd varenda krona, men de funkar som bekant olika från person till person, så det är inte dumt att testa först.
Rengöring och toner från Suki

Maila mig några rader och tipsa om din absoluta skönhetsfavorit, så är du med i utlottningen.
Senast på fredag kl 20.00 vill jag ha ditt bidrag.
helena(snabel-a)lipglossbitch(punkt)se

7 Comments:

Blogger Sandra said...

Kul idé!
Hoppas att fler nappar på idén med tävling.
Har skickat in ett bidrag. Skulle vara kul om du kunde lägga ut förslagen(eller en del av dem om det blir många)så man kan få lite tips.

12:45 fm  
Blogger helena said...

Ja, det verkade gå hem :)
Tänkte absolut sammanställa lite av tipsen i ett inlägg sen.

9:45 fm  
Anonymous Anonym said...

kul med tävling, men du får ursäkta, jag tycker utlottnings-priset m prover är lite snålt tilltaget jämfört med andras utlottningar...

10:21 fm  
Anonymous Anonym said...

Snålt?!! Vad menar du? Du inser väl att det är en privat person som skänker något. Jag hoppas att det är fråga om ett missförstånd annars bör du tänka efter innan du klagar som en bortskämd treåring.

7:30 em  
Blogger helena said...

Jag tänkte mest att det kunde vara en kul grej, men känns det snålt så behöver man såklart inte delta.

8:21 em  
Anonymous Anonym said...

Förlåt men det var ett seriöst feedback-inlägg, det var inte menat som elakt, (anser inte det som gnäll). Tyckte bara att 3 gratisprover var lite snålt då jag sett andra ha tex. Garnier sling-kit,maybellineprodukter osv. Ursäkta så mycket. Tävling är annars en bra ide´.

10:05 em  
Blogger helena said...

Ingen fara, jag såg det inte som gnäll. Men vi ser nog lite olika på begreppet "seriös feedback".

11:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home