lördag, juli 15, 2006

Skönhetsfavoriter

Tack för alla braiga bidrag. Här följer några av tipsen.

Anna i Helsinborg vann utlottningen.
Hennes skönhetsfavorit är Dove Summerglow
Doves bodylotion med lätt b.u.s-effekt funkar perfekt för min bleka lekamen. För varje gång jag använder den så blir jag mer "solbränd", samtidigt som det ser väldigt naturligt ut. Jag tycker också att den luktar mycket godare en vanliga b.u.s.ar och det är ett stort plus.

Ewa gillar Toni&Guy
Toni&Guy Insights Moisture Injection Seriously Intensive Remedy min absoluta favorit hårinpackning! Ger nytt liv åt mitt extremt sommartorra burr. Även om man bara har i det i 2 minuter så blir det en otrolig skillnad. Det är drygt & räcker hur länge som helst, dessutom kostar det bara 100 spänn.

Veronica
Min absoluta skönhetsfavorit är L'oreals Dermabrasion kit!
Köpte den i maj och skulle aldrig klara mig utan den. Den enda typen av peeling som jag tycker fungerat. Snabbt och enkelt och det följer med en underbar ansiktskräm som man ska använda efteråt. Man är len som en baby i ansiktet efteråt och har en helt ny lyster! Jag har en ojämn hy, både struktur och färgmässigt och efter att ha använt denna har man nästintill porslinshy, perfekt grund för lite sommarsnygg rouge.


Sandra tipsar om ett klockrent budgetalternativ.
Den gamla hederliga Olivoljan.
Det finns ingen produkt (enligt mig) som är så dryg, passar till hud, hår,kropp, hälar......alla ställen på kroppen........och dessutom bra pris, alla förstår vad man menar (inga svåra franska ord som ingen hört) och går att få tag i överallt.
Kanske inte luktar så gott, men luktar heller inte överdrivet mycket så man står ut eller så kan man dölja lätt med en annan doft.
Jag tycker att den är svårslagen.


Nora gillar...
L'oreal Pure Zone. Billig och bra, gör huden matt

Eight hour creme, Body Shops kroppssmör och en god natts sömn verkar också vara mångas skönhetsfavoriter. Och jag kan inte annat än att hålla med.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilken trevlig läsning:)

7:35 em  
Anonymous Anonym said...

Å, jag som tycker Dove är helt värdelös, jag blev orangeflammig :-( och olivolja då doftar man ju som en oliv, hi,hi,hi , men det kanske bara är jag som inte gillar det :-D

3:17 em  
Anonymous Anonym said...

kul med en massa skönhetstips, dendär hårinpackningen måste jag garanterat testa!

12:41 fm  
Anonymous Anonym said...

Olivolja i håret? Eeeh? Jag förstår inte?

7:39 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja hårinpackningen är underbar och luktar smask! Har man schampot också blir det perfekt och schampot liksom svalkar i hårbotten. Är Dove bra alltså? Jag har Niveas brun utan sol och den är bra.
Kul blogg!

3:03 em  
Blogger helena said...

anonym: dove funkar inte på mig heller, medan andra tycker den är toppen.

lilja: har inte testat själv, men kanske funkar som hårinpackning till torra toppar t ex.

8:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home