fredag, augusti 04, 2006

Snyggt på Lindex

Ägnade lunchen åt lite shopping på Lindex. Den här säsongen har de verkligen lyckats, massor med kläder i min smak i färger som grått, dimrosa, lila och senapsgult. Kom hem med ett par murrgråa lite "gubbiga" byxor, säkert egentligen shorts av lite längre modell, men på korta mig blev de finfina trekvartsbrallor. Köpte också ett senapsgult linne med tunna reglerbara axelband. Hoppas så att det inte krymper på längden direkt nu, för det är så himla snyggt/skönt/billigt och jag vill köpa på mig fler färger.

Senapsgult var min absoluta favvofärg typ -91, och vart och vartannat plagg i garderoben var i nyansen. Jag minns särskilt en storskjorta som jag fick av min syster. Den hängde nästan ner till knäna, och när jag skulle vara riktigt fräsig så knöt jag den i midjan.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tydligen har Lindex bestämt sig för att det är ut med det gamla, in med det nya som gäller från och med nu. Det är jättekul! Jag har köpt både ett par snygga trekvartisar med hög midja och en underbar hängselkjol. Heja Lindex!

4:55 em  
Anonymous Anonym said...

lindex har verkligen förbättrat sej. nu går det ju faktiskt lätt att shoppa där. ;)

6:10 em  
Blogger rosa fluff said...

Åh, senapsgult var min favoritfärg oxå. Och senaste tiden har jag känt ett behov av den färgen igen. Det måste något i luften, eller i modet.

6:58 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, Lindex har verkligen lyft sig de senaste säsongerna. Ni är väl med i deras kundklubb? Kostar inget och ger jättefina rabatter såsom kuponger med 30% på valfritt plagg osv. Alltid kul när sånna erbjudanden dyker upp i brevlådan eller per sms.
:-)
Katarina

8:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home