fredag, september 08, 2006

Beautyfrog

Beautyfrog är en ny svensk webshop med fokus på hudvård och parfymer. Här hittar man kända märken som Lancôme, Biotherm, Clinique och Clarins.
Sajtens grundare vill göra något åt den sneda konkurrensen på marknaden. De menar att det finns ett par stora aktörer som sätter reglerna (och priserna), och resten följer dem.
På Beautyfrog är produkterna upp till 40% billigare än i butik, och nu under september så är det dessutom fraktfritt.
Webshoppen är i startfasen och man kommer att ta in fler produkter framöver. Passa på att tipsa dem om vad just du vill kunna köpa lite billigare.
När jag surfade runt på sidan så hittade jag några av mina personliga favoritprodukter till bra pris:
YSL touche eclat concealer 267kr
Clarins Eye contour gel 265kr
Lancôme Bi-facil ögonmakeup remover 219kr

Det behövs fler produkter, och sajten behöver byggas ut med produktinfo och lite inspirerande tips och idéer. Men jag tycker det är toppen att man nu smidigt kan köpa sina välbeprövade favoriter, till ett bättre pris. Jag kommer definitivt följa den här sajtens utveckling.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

YSL är min favvo också. Förra gången köpte jag den på Accessora för 295, det här var ju ändå billigare. Man får väl ta och passa på nu när det va fraktfritt med.

4:00 em  
Blogger Sandra said...

Beautyplanet kör en drive för 249kr plus 29kr i frakt, som jag tyckte va´ billigt. Men då det är fraktfritt så är detta bättre.

4:08 em  
Anonymous Anonym said...

Åh vad kul att det dyker upp nya svenska sajter hela tiden. Ska ochå ha koll på denna.

5:44 em  
Anonymous Anonym said...

också skulle det va så klart :)

5:46 em  
Anonymous Anonym said...

Ååååh...en till webshop! Kul!

9:49 fm  
Blogger a spoonful of mint said...

Jag saknade Anna Sui...

7:23 em  
Anonymous Anonym said...

Nu ha BeatyFrog fraktfritt vidd köp över 600 kr - fler fraktfritt shopping på www.fraktfritt.info

1:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home