lördag, september 09, 2006

hade ju tänkt...

Det började med kli i halsen i måndags och nu har jag just snytit ut en större del av hjärnan. Men hallå, vad har det med smink att göra, frågar sig vän av ordning. Jo serru, jag hade ju tänkt skriva en rad recensioner nu i helgen, om nya produkter som jag hårdtestat i veckan. Men man vill ju inte förstöra några godbitar med förkylningsbaskelusker, så de planerna får jag skjuta på en vecka.
Framöver kommer det iaf recensioner av:
Benefits Dandelion face powder
Big Tease mascara från i.d
Hydra Drops foundation från Lumene

5 Comments:

Blogger Petra said...

Hej helena! Såg att du efterlyste mina pingar. Pingar fortfarande på Nyligen men på ny adress. Sök efter En annan sida och välj den som har adressen http://www.enannansida.se/bok/ så hittar du mig igen! :-)

1:33 em  
Blogger Linda K said...

här är det också snorigt som bara den, smink stay away :S

2:24 em  
Anonymous Anonym said...

Många som är snoriga nu...huuu. Ser fram emot recensionerna.

3:20 em  
Blogger helena said...

petra: har hittat dig igen :)

linda k: synd om oss! jag tänker köpa lösgodis.

sura tanten: kul! de kommer så fort jag blir bätter och har kunnat testa ett tag

4:42 em  
Anonymous Anonym said...

Har du testat i.d ögonskugga, i så fall vad tycker du om den?

5:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home