fredag, november 03, 2006

vad var det i paketet?

Ja, visst var det primern från Smashbox som låg i paketet från eleven. Jag har varit så nöjd med min budgetvariant från Lumene, men nu tog den slut och nej, en sminkjunkie kan ju bara inte strunta i att testa en av tidernas mest hypade produkt.
Till slut lyckades jag också bestämma mig för vilken av Pia & Pios u n d e r b a r a necessärer jag skulle beställa, Dala Lima Big Beauty Bag blev det, och jag är såå nöjd!
Psst, den här gången skickade eleven med ett par prover också, sånt förbättrar ju intrycket avsevärt ;)

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ååååh....primern från Smashbox är helt klart en av mina favoriter. Hoppasdu gillar den! Trevlig helg!

7:19 em  
Blogger helena said...

Ja, jag hoppas hoppas :)

8:06 em  
Anonymous Anonym said...

Var var det för prover du fick med? :) Jag tycker det är bra att Accessora har så att man kan välja vilka tre prover man vill ha med i sin beställning.

11:52 fm  
Blogger helena said...

emilia: ett "leave in" balsam från Philip B och Quick lift and plump, en ögonkräm från Joey NY.
Bra idé hos Accessora ju!

12:38 em  
Anonymous Anonym said...

Ah, det lät som roliga prover :) Jo, föressten, vilken färg på läppglanset från Liparazzi hade vinnaren i give us a kiss tävlingen? Tyckte den såg jättefin ut!

12:50 em  
Blogger helena said...

Velvet rope hette färgen.

1:10 em  
Anonymous Anonym said...

Jag ska erkänna att jag har ringt och pratat med eleven.se då jag gjorde en beställning i samma veva som du fick din första beställning från eleven. Vi började samtala om diverse grejer bla. att man inte fick med några prover. Jag fick en lång utläggning om varför de inte hade några prover på parfymen clean. Men iallafall så informerade jag dem om ditt betyg om eleven.se som leverantör. De var mycket intresserad om vad du hade att säga och frågade om din blogg adress vilket jag också gav. Kanske de lyssnade iallafall?!?!

11:59 fm  
Blogger helena said...

Teres: ja, det är ju bra om de tar till sig "kritiken". Det verkar som om många får prover därifrån, så det var kanske bara en tillfällighet att det inte kom med några i förra paketet?

8:32 em  
Anonymous Anonym said...

Det svaret jag fick iallafall var lång och komplicerat men om jag nu ska sammanfatta det så var det något i stil med *ler* De har inte så mycket prover att dela ut. Och clean (som jag speciellt frågade efter) tycker att de inte behöver prover att dela ut då de anser att alla ska veta hur deras produkter luktar.

4:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home