onsdag, november 01, 2006

Vaseline Intensive Care

Idag låg det ett paket med produkter från Vaseline Intensive Care i brevlådan.
Det medföljande brevet inleds med Dina fötter förtjänar att bli ompysslade...
Så riktigt, så riktigt.

I paketet fanns:
Healthy Hand & Nail, en mjukgörande handkräm som också stärker naglarna.
Extra Strenght body lotion, parfymfri.
Aloe Fresh, en lätt body lotion som återfuktar och piggar upp. Har en tunnare konsistens som gör att den passar bra efter solande t ex.
Essential Moisture, en body lotion för oss med torr hud.
Healthy Feet & Legs, en nyhet för hösten 2006. Innehåller eaucalyptus och mentol som får fart på blodcirkulationen. Perfekt efter en dag med mycket stående och gående. Ska bli kul att testa.

Healthy Feet & Legs är en nyhet, men även det övriga sortimentet har fått en uppfräschning av förpackning och formula.
Jag har använt både handkrämen och lotionen för torr hud till och från i flera år, så jag vet att de står sig väl i konkurrensen. Och vilket perfekt paket att få i lådan just nu, det går åt mängder med sånt här hos mig så fort det börjar bli kallt.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Deras handsalva gav mig nässelutslag över hela händerna. Usch, aldrig mer Vaseline Intensive Care för mig!

7:47 em  
Blogger helena said...

Det låter inge vidare! Hoppas du hittat en som funkar för dig, jag är fullkomligt beroende av handkräm när det börjar bli kallt. Själv tycker jag vaselines är superbra.

7:58 em  
Anonymous Anonym said...

Hur kommer det sig att du får ett paket med produkter? Spännande...

9:28 fm  
Blogger helena said...

april: PR-byrån Mahir har knutit en del bloggare till sig, det här paketet kom via dem.

5:00 em  
Anonymous Anonym said...

Tjenixen!
Jag tycker att din sida är jättekul och både recensioner och ditt uttryck är urbra! Jag har det senaste året blivit alltmer fåfäng och bland annat fått upp ögonen och ansiktshyn för den underbara Eyekos babyrosa kräm som gör vilken grå måndag som helst till en rätt juste dag...
Kram

Nettan

8:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home