tisdag, december 26, 2006

god fortsättning!

Hej, hej, hallå! Hur har ni det såhär på annandagen? Själv känner jag mig väldans tillfreds måste jag säga. Det har varit ett par dagar med massor av trevligt umgänge, god mat och uppskattade klappar.
Under granen så låg det bl a en ögonskuggepensel från FACE, ett Buttershine lipstick från Clinique och en hel trave med böcker.
Var ute på stan en kortis och kikade på rean. Men det var verkligen inget att ha, på Åhléns och Kicks reade man ut lite schampon, badsalt och några gamla kladdiga läppglans. Inga av julklappsboxarna var prisnedsatta, utan det var bara de gamla hyllvärmarna på lagret som dragits fram. Jag undrar om inte mellandagsrean har spelat ut sin roll nu.
Nåväl, egentligen tänkte jag mest önska god fortsättning på er! Nu ska jag knäcka nästa bok.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

nä - rea suger verkligen. Massa gammalt skit som de hittat på lagret bara...

God fortsättning på dig med, själv har jag legat i sängen större delen av julen och nu ser jag ut som Rudolf med röda mulen... ;)

6:04 em  
Anonymous Anonym said...

Knäck lite åt mig med , hörru ;)

7:50 em  
Anonymous Anonym said...

har du något tips på hur man använder i.d foundation? det känns inte som den håller hela dagen.. är det värt att köpa mineral veil?

9:52 em  
Blogger helena said...

hedgehog: visst är det trist!

hannah: ska bli!

phesophia: jag tycker inte att det är någon direkt skillnad mellan att använda mineral viel mot vanliga lösa puder. Så be om en testsminkning och känn efter lite först innan du köper på dig den, kanske funkar det toppen på dig, men gör det inte det så är det ju sura pengar att slänga ut.
Du kan ju också testa att använda en primer under och se om det hjälper.

11:11 em  
Anonymous Anonym said...

Tycker inte ni att alla julboxar borde säljas ut för halva priset efter jul???

4:30 em  
Blogger helena said...

Jo det är klart, det var ju liksom det som var problemet. Att de i n t e var nedsatta i pris :)

5:11 em  
Blogger sparris said...

Mellandagsrea är och förblir vidrigt på alla sätt och vis >_<

6:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home