söndag, december 17, 2006

Julklappstips - till vän av djur och natur


Många lockas av naturliga produkter, och utbudet blir bara större och större. Här kommer tips på några av mina egna favoriter och andra som jag tror är värda en närmare titt.
Burt´s Bees är så mycket mer än deras klassiska läppbalsam. En burk Beeswax & Banana handkräm skulle jag gärna ha i handväskan.
IDs eyeglimmers är lösa skuggor som kan användas med torr pensel för en skimrande slöja, eller med fuktad för en riktig mettalisk look.
Gamila tvålen är en naturlig handgjord produkt anpassad för känslig hud.
Suki Lemongrass cleanser, ja jag får väl hänvisa till min hyllning av denna underbara produkt. A l l a borde ha denna i badrumsskåpet.
Crazy Rumors härliga läppbalsam för te och kaffe älskare. Min favorit är Brew: Ginger Peach, men en Perk: French Vanilla skulle inte sitta fel heller.
Alla behöver en bra kroppsskrubb. Kanske kan African Spa Salt Scrub från Body Shop vara nåt?
Lipliners i en rad snygga färger, också från Body Shop.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Två av mina favoriter där :)

5:35 em  
Blogger helena said...

sandra: sant, burkar är sällan särskilt praktiska, men det är ändå nåt sött med dom på nåt vis.

bjooti: vilka, vilka?

7:35 em  
Anonymous Anonym said...

Burt Bee´s gör verkligen bra grejer! Deras ansiktsmask, Pore-refining mask är kanoners!

9:38 em  
Blogger helena said...

caroline: den får jag kolla in då, har bara testat några läppguckor och kroppskrämer från burts.

9:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home