söndag, december 17, 2006

Julklappstips - under 100-lappen



Direkt när jag påade att det dyker upp lite julklappstips här på bloggen, så kom det mail med förfrågningar om vad man kan köpa för roliga klappar som inte kostar skjortan. När jag väl började kolla runt så var det faktiskt inte särskilt svårt att hitta grejer under hundralappen. HM har t ex massor med småplock som man kan kombinera ihop till riktigt härliga godispåsar.

Doftljus från Yankee Candle. Country Linen blir mitt val.
Ansiktsmasker från HM, finns i flera varianter t ex en djuprengörande jordgubbsmask.
Rose Hand Cream, en ljuvlig tub handkräm från Rose o Co kan aldrig bli fel. Shoppas t ex hos Accessora.
Härliga duschkrämer kan man inte ha för många av. Jardins du Monde med doft av lotusblomma.
Rosarött läppglans med sötaste hylsan, HM.
Forever eyeshadow, en krämskugga från Oriflame i flera snygga färger. Här All night turquoise.
Max Factors klassiker 2000 Calorie har nu släppts som curved mascara. Kan köpas på Kicks för 95kr innan den 20/12.
Gleaming Eye shadow Wet & Dry från IsaDora. Tycker man det är lurigt att välja färg åt andra så kolla in Icy Khaki, en riktigt användbar nyans som funkar till det mesta.
Söt necessär i storleken 20*35cm, också från HM. Köp till och fyll med läppglanset och en ansiktsmask, så har du en toppenklapp för bara 93,50.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilket skräp! Är det inte bättre att spara pengarna till ngt annat än köpa sådant? Inte illa ment, men hur kul är det med dessa klappar?

5:53 em  
Blogger helena said...

Ja för min del så är det här saker jag både har använt eller skulle kunna tänka mig att köpa och testa själv, och bli glad av att få. Din kommentar (hur illa ment den än inte är) känns mest snobbig faktiskt.

7:33 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har ganska många att köpa till och med många av kompisarna blir det att vi inte byter för så mycket. Jag tycker det är kul att du lyckades hitta så mycket roliga grejer för den "lilla slanten".
Kram Evvi

9:30 em  
Anonymous Anonym said...

Ansiktsmasken med jordgubb är väldigt bra! jag skulle definitivt uppskatta en necessär fylld av sån och annat plock!

9:51 em  
Blogger helena said...

evvi: jo sådär är det ju, många man vill köpa nåt litet till. Bra att du hittade lite grejer här nu då :)

caroline: småplock är alltid kul att få!

9:53 em  
Anonymous Anonym said...

Läppglanset fr H&M är riktigt skönt (har det i handväskan), men det söta trycket på hylsan försvann spårlöst direkt...

1:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home