måndag, juli 04, 2005

Mina favoriter v.27

  • Till håret: Tygblommor med spännen. Jättefint i ett saltvattenrufsigt hår.
  • Ansiktet: Clinique Super defense dagkräm. En ny favorit! Innehåller sfp 25.
  • Huden: Natusan baby oil bath. Bra alternativ till duschkräm när huden känns torr.
  • Ögon: Vitry pincetten. Ett par snygga bryn och lite gloss är allt som behövs i sommar.
  • Till lipsen: Försvarets hudsalva. Helt enkelt för att det är opraktiskt att glossa för mycket när man är förkyld.
  • Övrigt: Glass!

v.26, v.25, v.24, v.23

5 Comments:

Blogger Millo said...

Hej, såg din blogg på Aftonbladet och eftersom det verkar som om du har ett väldigt stort intresse för smink etc så har jag en fråga; har du några bra tips på en Brun utan Sol till ansiktet(kropp)som ser naturlig ut och inte är svår att applicera?
MVH/Millo

10:22 em  
Blogger helena said...

Hej Millo!
Jag har aldrig lyckats få till det med brun utan sol i ansiktet. Tycker det är att riskera lite väl mycket. Man får ju ha kvar ränderna ett tag om det blir flammigt :) Då är det mkt bättre med bronzing puder. Min favorit kommer från Estée Lauder.
Till kroppen använder jag Niveas Sun touch som är en bus-spray. Mycket bra! Ger ganska svag färg så man minimerar risken för missfärgning. Ser dessutom väldigt naturligt ut om man som jag är en blekis.

10:58 em  
Blogger sparris said...

Glass! Absolut!

Den vita-och-rosa Magnumvarianten var en trevlig överraskning i år, jag hade inte hajat att det var yoghurtglass och var lite rädd att jag skulle tycka den var jolmig. Ack så fel!

10:58 em  
Anonymous Anonym said...

Hej! Din sida är schysst. Du har lyckats få mig, som vanligtvis suckar och gäspar åt smink, att bli sugen på lite sånt där kladd. Grattis! ;P

8:36 fm  
Blogger helena said...

sparris: har inte testat den än. Tyckte hasselnötsmagnumen var lite väl mycket hasselnötig :) Men den här låter fräschare.

Sabina: Kul att höra!

10:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home