söndag, oktober 02, 2005

Så blev det

Jag förstår ju att ni har suttit precis hela helgen och funderat över vilken ögonskugga jag valde till slut ;)
Det blev ingen av dem. Jag satte istället Lancôme-paletten på prov. Den silvergråa och glittersvarta tillsammans gav en riktigt snygg metallicskimrande stålgrå look. Svart kajal innanför fransarna, massor med mascara och DuWop på lipsen.
Premiärtestade också senaste köpet från Estée Lauder, ColorStones highlightern. Jag blev jättenöjd med den. Jag använde det ljusa och guldiga där kinderna blir som bulligast när man ler, och lite i inre ögonvråna.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter som du blev glamourdrottning ändå till slut! Den svarta och grå är så snygga, har fingrat på dem ett antal ggr men inte köpt...

1:15 em  
Blogger helena said...

ja, om man får lov att säga det själv så blev resultatet rätt glammigt ;)

1:24 em  
Anonymous Anonym said...

ah, lancome-palett - det blev säkerligen helnajs! Jag vill också vräka på den svarta, men det blir ju inte så bra till vardags...

1:39 em  
Anonymous Anonym said...

hehe blev det en lancomeanpassad topp åxå?

2:13 em  
Blogger helena said...

sara: men tänk vilken vardag man skulle kunna få :
testa nån trött måndag...

mary: när det gäller kläder är jag helt boring. Det var mer Kappahl över det.
Svart v-ringad top med lite snirkligt ljuslila mönster och finstickad svart kofta över det. Det raffigaste med mig är väl tuttarna, och de framhävdes nice så det får väl duga ;)

2:18 em  
Anonymous Anonym said...

Hej! Jag undrar om du kanske kan gissa dig till vilken ögonskugga/glittereye-liner Agens Carlsson hade i fredagens Idol (live). Titta på bilder på idols hemsida. Maila på LL030496@stud.mah.se eller skriv ett inlägg här? Snälla!

9:47 em  
Anonymous Anonym said...

Låter supersnyggt! Bild?

11:05 em  
Anonymous Anonym said...

boobs e bra

11:37 em  
Blogger helena said...

anonym: sorry, ingen aning. Men jag kan tipsa om att Make Up Store har snygga glittereyeliners. Viva La Diva på Åhléns har en billigare variant, man får vad man betalar för. Men den duger om man mest vill testa nån kul färg sådär.

lillis: nope, det blev inga bilder i lördags. Ska tänka på det nästa gång.

mary: boobs e bland det bästa

7:44 em  
Anonymous Anonym said...

Skrattar. Fan vad jag önskar att fler intresserade sig för smink och annat kul=)
Lägger till som bokmärke...

2:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home