onsdag, november 23, 2005

The Gingerbread Man



Men har ni sett? Klart man vill ha Philosophy´s pepparkaksgubbe-set.
The Gingerbread Man set includes a luxurious shower gel and bubble bath, a pampering shimmer body soufflé, and a delicious flavored lip shine - all infused with Philosophy's famous gingerbread scent. The Gingerbread Man is the kind of man you can take to any party with confidence - so what are you waiting for? After all, this man is sweet, he's dreamy and not to mention - super clean!


Bilden är lånad från Sephora. Vilka förövrigt borde ta sitt förnuft till fånga och börja leverera till Sverige alldeles precis nu, faktiskt!

21 Comments:

Blogger Honey said...

om det är just det där setet du skulle vilja ha från sephora så kan jag tipsa om att det finns på hqhair.com också. och de levererar till sverige :)

11:43 em  
Blogger helena said...

Philosophy är bra, det säljs på en hel del ställen.
Men Sephora är liksom mitt Mecca just nu ;)
Och det stör mig nåt otroligt att jag inte kan beställa därifrån.

11:47 em  
Blogger LipglossHeaven said...

*ler* Jag har ett Sephora runt knuten!! Vill du lagga in en bestallning???!!! Jag handlar at Froken Textmissbrukare...aka storasyster... =)

2:25 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag önskar oxå att Sephora skulle skicka till Sverige men då skulle man vara mycket fattigare... ;) Philosophy skickar internationellt man kan beställa på deras hemsida (men då kan man ju råka ut för tullavgift osv). Men det finns Philosophy, UD och annat najs på hqhair.com =)

12:08 em  
Blogger helena said...

calua: Jag blir så avundsjuk. Undras om jag kan få min syster att flytta till staterna ? ;)

12:46 em  
Blogger Anna said...

Visst är det galet att Sephora inte skickar till Sverige! Jag försökte maila dem och tjata att de skulle börja med det, men inte ens mitt mail kom fram till dem. Hade de bara tagit internationella kreditkort hade man ju kunnat beställa enkelt via kompisar i tex USA.. Nu måste jag beställa pepparkaksmannen från hqhair.com - härligt!

1:42 em  
Anonymous Anonym said...

Skönhetsprodukter i all ära, men just pepparkakor gör sig bättre i magen. Annars är jag lite nyfiken på det här med kaffe i hudprodukter. Koffein ökar ju blodgenomströmningen och minskar därmed tex celluliter. Är det någon av er som har provat?

1:48 em  
Blogger helena said...

Jag är lite skeptisk till den typen av produkter.
Jag tror att det som funkar inte är innehållet utan att man smörjer och masserar området ordentligt. Men det kan ju vara så att man faktiskt knådar bättre om man ändå har betalt en massa sköna lappar för den där krämen :)

2:20 em  
Blogger Anna said...

Säljs Philosophy någonstans i Stockholm?

2:33 em  
Blogger Jessica said...

->Anna

Cow parfymeri säljer Philosophy.

Men det är mycket billigare via www.hqhair.com

3:57 em  
Blogger helena said...

Har du handlat från hqhair Jessica? Funkar det bra?

7:06 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är stamkund på HQHair. Har aldrig haft några problem. Supersnabb leverans. Ingen risk med att behöva betala skatt odyl som när man beställer från t ex StrawberryNet. Rekommenderas starkt!!

8:05 em  
Anonymous Anonym said...

Jag handlade nyss från hqhair. Beställde i söndags kväll. Paketet kom med posten idag! =) Snabb leverans måste man säga.

8:11 em  
Blogger Jessica said...

->Lipglossbitch
Ja, jag har handlat åtskilliga gånger hos hqhair. Alltid snabb leverans etc. :)

9:23 em  
Blogger helena said...

Kanon, då testar jag typ nu med detsamma :)

11:39 em  
Blogger Anna said...

Måste testa jag också! Blir toppen med en Ginger Bread man till advent.

3:03 em  
Blogger LipglossHeaven said...

Haha!! JAg tycker din syster BORDE flytta till Staterna for din skull....det borde alla systrar!! *ler*

8:20 em  
Anonymous Anonym said...

Sephora har en shop på Amazon.com och levererar till Sverige. Vet inte om det är hela sortimentet dock.
Se: http://tinyurl.com/cdg2q

10:28 fm  
Blogger helena said...

helena: jag kikade lite där nu och det ser ut som om det är sephoras vanliga leveransregler som gäller. Ser inga prisuppgifter om frakt till europa.

10:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Äsch vad dumt, jag fattade inte att det inte var Amazons vanliga leveransregler ...

11:26 fm  
Blogger Maria said...

Lite off topic men jag måste bara tipsa om den här siten med roliga t-shirtmotiv: Threadless. Själv ska jag idag hämta ut ett pkt som bl.a. innehåller Gingerbread nightmares, apropå pepparkakor då... :-)

3:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home