lördag, december 31, 2005

Gott nytt år!

Ett ytterligare ålderstecken är att jag fortfarande, när klockan strax är 18, inte helt har blivit av med min baksmälla. McDonalds, läsk, massor med vatten och ett par huvudvärkstabletter och ändå är jag inte pigg. Svårt att tro att man orkade festa fyra kvällar i veckan förr i världen.
Nåväl, det var värt det. Med trevligt sällskap åt jag en massa god mat på Meza och efter det hamnade vi i en enormt gó och fluffig soffa på Husets Lounge.
Nu ska jag piffa till mig lite, ha så kul ikväll!
Önskar er alla ett gott slut och ett gott nytt år!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ett gott nytt år till dig med!!!!!

7:41 em  
Anonymous Anonym said...

Gott Nytt År!

Samuel

2:37 fm  
Anonymous Anonym said...

Gott nytt år till dig också!

12:08 em  
Anonymous Anonym said...

hur mår du idag då? :) angående ditt förra inlägg, dom som skriver hårda ord mot dig och din blogg behöver ju inte läsa, men det är sånt som dom själv inte förstår! gillar din blogg, och allt du skriver om.

gott nytt år!

3:42 em  
Blogger helena said...

ingen baksmälla idag :)

3:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home