fredag, december 30, 2005

Shinylicious



Shinylicious fruity gloss från Maybelline i färgen 830 cerise candy/shiny cherry.
De ser så härliga ut de här tuberna, fruktiga färger med fint skimmer. Men shiny, nja.
Konsistensen är som ett tjockt gottigt läppbalsam. Toppen om man tycker att tunnare gloss/balsam kan verka uttorkande, eller om man inte gillar klistriga gloss. Men hållbarheten blir per automatik kortare och som ni ser ger det inget vidare lackat resultat. Lite konstigt att färgen blev så pass rosa på läpparna. Jag hade väntat mig en mer korallig ton.
Ett annat minus är att applikatorstippen är på tok för liten. Man får liksom dutta på glanset. Plus dock för den mumsiga doften som inte känns ett dugg artificiell, som det kan göra ibland när det ska dofta godis eller frukt.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Allvarligt talat bryr sig folk om sån här skit? Ebba-wannabes är bara pinsamma. Gör nåt vettigt istället.

4:53 em  
Anonymous Anonym said...

JA! Fatta att vi är ganska många som bryr oss.

7:43 em  
Anonymous Anonym said...

jag har ett glans ur samma serie men min hter vanilla cream. jag älskar det ger en naturlig lite ljusare nyans på läparna till vardags är det kanoon sitter där det ska ett bra tag med iaf tycker ajg =)
tipsa på tjejej det är toppen !
kramar Sara

2:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home