onsdag, januari 04, 2006

Att komma ut

I helgen kom jag ut som bloggare bland de närmsta vännerna. Jag trodde verkligen att jag hade gjort det för länge sen. Har nästan surat lite över att de aldrig nånsin har nämnt ett ord om min blog. Men det hade då sin förklaring.
Nu har jag också lov att nämna Lotta vid namn även om det ligger en viss mystik i att omnämnas som "L". Lotta är iaf min partner in crime, en minst lika stor sminkapa som jag är. Ingen är bättre på sniffa fram de snyggaste lösögonskuggorna hos FACE än hon.
Alldeles snart hoppas jag att jag har övertalat henne till att hjälpa mig med några recensioner.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

oj - spännande!!!
fler recentioner ser vi fram mot!!

10:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja, ju fler desto bättre! Vi är alltid intresserade av nya produkter!

11:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home