tisdag, januari 10, 2006

Operation hårfärgsuppfräschning

Så, nu har jag sparkat mig själv i ändan och satt igång med operation hårfärgsuppfräschning.
Jag har en burk nivea, den feta i blå metallburk, som står på badrumshyllan enbart för att användas vid dessa tillfällen. Den är hur gammal som helst, men nu plötsligt har den skurit sig. Jag som börjat tro att det enda som skulle överleva en atombomb var kackerlackorna och det där fetdryga kladdet.
Får köpa en ny burk till nästa gång. Finns inget som skyddar hårfästet och öronen mot att missfärgas som gamla hederliga nivea.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

du är länkad ;)

4:52 em  
Anonymous Anonym said...

kolla på rusta, där brukar den klassiska nivean finnas till billigare pris!

5:13 em  
Anonymous Anonym said...

nej det är inte så kul att få färgade öron.. :)

6:50 em  
Anonymous Anonym said...

Vaselin funkar lika bra tycker jag!

10:22 fm  
Blogger helena said...

Nja, vanligt vaselin tycker jag smälter för snabbt. Nivea gör inte det utan sitter där det sitter.

10:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Home