fredag, januari 06, 2006

Saker jag i ärlighetens namn inte har använt så mycket, del 1

Saker jag i ärlighetens namn inte har använt så mycket. Lite självrannsakan är nog inte fel ibland.
Nouba-glosset i burk.
Färgen kändes väldigt användbar i somras och de första veckorna hade jag det en del. Inbillade mig också att färgen skulle funka bra till en av vinterns mejktrender, det mjuka och lite frostigt rosa/aprikosa. Men nej, det har verkligen inte varit några frostiga färger för mig den här säsongen. Och burken är så otroligt opraktisk, vem orkar.
Framtiden - oviss, färgen är riktigt snygg och kan eventuellt passa bra till våren. Men då får jag hitta en läppensel värd namnet först.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

nä - gloss i burk blir ofräscht fort... Jag minns när vi var i Grekland sist, dottern hade ett burk-gloss i väskan som locket gick upp på... Man kan säga att glosset rann ut.

11:38 fm  
Blogger helena said...

Min rosebud blev sådär. Geggade ihop fullständigt, och det krävdes inte mer än rumstemperatur för det.

11:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag håller med. Föredrar helt klart att snygga till läpparna utan att kladda ner finngrarna.

12:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home