söndag, januari 08, 2006

Saker jag i ärlighetens namn inte har använt så mycket, del 3

Star Gloss från Lancôme.
Jodå, det här är ett bra gloss. Färgrikt, hållbar konsistens, bra pensel och snygg hylsa. Men jag köpte ett riktigt plommonlila, vinterns stora färg ni vet. Nackdelen här var att det inte gick att anpassa nyansen så mycket. Det var mörkt lila eller väldigt mörkt lila som gällde. Inte särskilt användbart alls för mig.
Framtid - obefintlig. Glosset slängdes vid senaste utrensningen. Men jag kommer garanterat ha koll på Star glossen framöver, fast på de i ljusare färger då.

Saker jag i ärlighetens namn inte har använt så mycket, del 1 och del 2.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men det kan man ju inte veta när man köper de.. det såg ju faktiskt användbart ut i förpackningen :)

2:57 em  
Anonymous Anonym said...

Jag blir helt inspirerad av dig som går genom dina lipgloss och slänger det du inte använder. Jag skulle verkligen behöva göra det. Har fur mycket smink liggande som helst. NÄr jag väl kommer hem igen (är fortfanade hos föräldrarna och gottar mig lite ;) ) då ska jag ta tag i allt smink... Tack Tack för inspirationen!

3:58 em  
Blogger helena said...

Jag är väldigt bra på att spara saker som jag kanske, kanske kommer att använda nån gång i framtiden. Så det är rätt fullt här också.
Men ibland inser man bara att en del var inte menat för mig :)

4:54 em  
Anonymous Anonym said...

Det här är väl ett tecken på att du shoppar för mycket... eller så kanske man inte får säga... du verkar ju inte gilla det här med kritik.

1:45 em  
Blogger helena said...

alex: denna, och kommentaren du gav i inlägget på min andra blogg, visar tydligt att du inte ens tagit dig tid att läsa igenom vad jag skrev. För jag har varit tydlig med att det inte handlar om den här typen av kritik.

2:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home