lördag, januari 07, 2006

Saker jag i ärlighetens namn inte har använt så mycket, del 2

Rannsakan fortsätter.
Sweet lips fresh-squeezed lipgloss. Det låter ju som en dröm. Fyra ofärgade läppglans med fruktig doft och smak, i små söta tuber. Tranbär och apelsin blev favoriten, den använder jag fortfarande då och då. Men två av de där tuberna har jag ingen aning om vart de tog vägen. Opraktisk förpackning och gloss i samma konsistens som vaselin.
Framtid - mörk. De två jag fortfarande vet vart de ligger, kommer antagligen också försvinna i nån jackficka eller gammal väska som slängs in i garderoben. Det är enbart slumpen som kommer avgöra om de någonsin kommer att användas igen.

Saker jag i ärlighetens namn inte har använt så mycket, del 1.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha, ja man har ju en del mindre lyckade köp, men man kan ju inte ha tur jämt.. :)

3:16 em  
Blogger helena said...

var sak har sin tid och man måste köpa en del skräp för att hitta guldkornen, så kan man väl resonera :)

4:38 em  
Anonymous Anonym said...

precis! alla grejer kan inte vara bäst!

4:56 em  
Anonymous Anonym said...

Hej,
ville bara säga det att jag tycker att du har en väldigt rolig blogg...jag kommer garanterat att läsa den varje dag :)

Mycket bra information för oss som också är beroende av lipgloss.

Mvh Karro

5:03 em  
Blogger helena said...

Hej! Vad kul, du är välkommen tillbaka :)

5:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home