lördag, februari 18, 2006

Melodifestivalen

Andreas Johnson gick tack och lov vidare, klart bäst låt. Men det är dags att göra nåt åt det där kladdiga håret.
Synd om Anna Sahlene, jag gillade hennes discodänga. Och så otroligt söt hon är, gillade inte byxorna dock.
Linda Bengtzing är überproffsig. Men hon hade alldeles för mycket frostig highlighter i ansiktet. Kinderna framträdde mer än ögonen, och det var nog inte riktigt meningen.
Naughty boy hade kunnat vara en superbra låt om sångerska hade varit bättre (eller mindre nervös?).

Om du anonyma kommentator, som blev upprörd över mitt inlägg om Sofis mode, läser detta och nu åter känner en liten släng av irritation så vill jag lugna dig med:
Nej, jag hade verkligen inte kunnat göra det bättre själv. Men jag tillåter mig att ha åsikter ändå. Peace!


7 Comments:

Blogger Fru Choklad said...

Japp man måste få tycka! Det är ju lite det som är det roliga med melodifestivalen. Bara för att man tex tycker att en artist har en mindre lyckad outfit betyder ju inte det att man anser att personen ifråga är dålig! Det är ju olika saker. Själv tycker jag att det var bra att Linda Bengtzing gick vidare för hon är proffsig och har stor potential även internationellt. Anna Sahlene borde i alla fall gått vidare till andra chansen. Det hade hon varit värd.(Jag gillade hennes outfit!Hon var jättesnygg. Det är svårt att vara gravid och se glamorös ut! Been there done that) Lena Phs klänning var dock den snyggaste! VILL HA !

2:57 em  
Anonymous Anonym said...

har en frågar som kanske inte passar in på ämnet...men iaf.
är på jakt efter den bästa concealern...har du några tips? jag har funderat lite på face sthlm...men mest för att det är så snygg hylsa.

5:24 em  
Blogger helena said...

Visst var PH snygg. O jag garvade iaf åt hennes skämt, även om jag verkar vara den enda i sverige som gjorde det.

ewa: min favvo är YSLs Touche eclat

7:40 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tyckte att Sahlene såg fetare ut än hon hade behövt i sina gravidkläder! Hon som är så söt! Varför inte sätta på sig något lite mer tajt och visa magen istället för att klä sig i en säck - inte snyggt! Dessutom tyckte jag att Graaf var mycket bättre än förväntat - hon är ju grymt vacker, tänk på att hon fött två barn och ändå kan se ut som en 18-åring! Hur bär hon sig åt??? Tyckte dessutom att hennes röst var fin!

10:07 fm  
Blogger helena said...

Tycker inte Sahlene såg fet ut alls, hon var jättefin.
Visst är Hanna väldigt vacker, och hon var så perfekt stylad till låten. Men jag tycker inte rösten höll.

12:17 em  
Blogger Hanna said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10:36 em  
Blogger Hanna said...

Haha, vi verkar ha samma åsikter när det gäller musiken!
Men klädern, huhuh. Var fanns stylisten? Har artisterna inga ögon själva? Ingen hade riktigt lyckats och mycket var total katastrof. Tycker jag. Eller jo, det skulle vara Lena Ph då, hon är faktiskt lite cool.

10:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home