måndag, februari 13, 2006

Smashbox

Nu har Blush lagt upp produkterna från Smashbox på sidan. Den berömda primern, Compact Anti-Shine och Liptreatment är några exempel. Blush har också tagit in en del verktyg som t ex den här vinklade eyeliner penseln. Böjen ska göra det enklare att få till den perfekta linjen.
Saknar läppglansen, men man kanske kan hålla en liten tumme för att de dyker upp framöver.

Uppdaterad 23.39:
Var visst lite tidigt ute. Nu har både rouge och lipgloss lagts upp på sidan. Lovely!

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är väldigt nyfiken på Compakt AntiShine! Kan man köpa den nån annanstans än på nätet? Och hur använder man den, över dagcreme och under foundation eller? Någon som provat?
Mvh Sandra

4:09 em  
Anonymous Anonym said...

Var just inne på Blush hemsida och såg att de hade Smashbox Lip Gloss, men det kanske inte var precis dem du menade? Ville också säga att du gör ett strålande jobb med bloggen, min absoluta favvoblogg!

9:50 em  
Blogger helena said...

sandra: Jag får det till att man använder den efter makeup, alltså när man börjar bli blank.

anonym: Jodå, det var dem jag menade. De hade nog bara inte hunnit lägga ut dem än när jag skrev inlägget. Vad kul att du gillar bloggen :)

11:47 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, jag vill ha allt! :) Synd att man inte lever i överflöd direkt.

Älskar också din blogg!

2:27 em  
Anonymous Anonym said...

vad tror du om smashbox mascaran då?

5:32 em  
Blogger helena said...

elin: man får nöja sig med att kika, inspireras och drömma lite... och så unnar man sig ett gloss lite då o då :)

linda: har inte hört nåt omdöme alls om den. Men jag funderar lite på primern för fransarna.

8:24 em  
Anonymous Anonym said...

smart pensel!

10:13 em  
Anonymous Anonym said...

det blit primers till allt snart :) man får gå upp 4 för att hinna ;)
Jag sak inte testa ngn annan mascara, nu ska jag köpa diorshow som jag längtat tillbaka efter.. Skulle ju fått den i julklapp men boxarna var färdiginslagna på åhlens så fick ju ultimeyes istället :)

12:21 em  
Anonymous Anonym said...

är primerns genomskinlig eller vit?

3:04 em  
Blogger helena said...

ansiktsprimern är genomskinlig, mascaran är vit.

5:56 em  
Anonymous Anonym said...

Smashbox har gjort en bronz-färgad version av sin primer också såg jag på eleven.se nu. "Smashbox Photo Finish Bronzing Foundation Primer". Jag gillar inte att använda foundation, det känns lite för sminkat till vardag tycker jag. Någon som testat denna?

4:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home