söndag, februari 05, 2006

Vårnyheter

Accessora har fått in nytt roligt till våren. Här är några exempel i skönhetskategorin.
Christian eyebrow makeup kit - innehåller tre ögonbrynsmallar, en brynskugga och pensel. Plocka brynen efter passande mall och markera dem med skuggan för snygg inramning.
Jelly Pong Pong - de har utökat sortimentet med t ex Alla hjärtans dag kort med Love Rouge och Primp Stick, en penna med läpp- och kindfärg i ena änden och läppbalsam i den andra.
Smith´s - nu finns klassiska Rosebud även i Mentholated, med smak och doft av eucalyptus och mentol.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

undrar om mentholen finns i butiker som säljer dom? ngn som vet?

11:54 fm  
Anonymous Anonym said...

hej igen!
d e jag som önskade tips om produkter som ej täpper till...

jag va lite otydlig, det jag letade efter var rengöring samt ansiktscreme.

3:11 em  
Blogger helena said...

anonym: ok, då är jag med :) Jag använder MD formulations och gillar det skarpt, men rengöring och hudvård är så individuellt.

sandra: jag håller med, rosebud är precis som falukorv ;)

7:42 em  
Anonymous Anonym said...

ok tack! :)

12:13 em  
Blogger Alison said...

Hur funkar egentligen en ögonbrynsmall? Är det ett kort med ett ögonbrynsformat hål utstansat? Hur kommer man då åt för att plocka, liksom?

6:58 em  
Blogger helena said...

Japp, det är ett kort med utstansat hål. Nu när man funderar på det så är det ju helt knäppt, mallen borde såklart vara biten som är utstansad.
Hm, meningen kanske är att man ska raka bort brynen helt och stöpla dit nya :)

7:11 em  
Anonymous Anonym said...

men halllååå bithes!

man lägger på mallen och borstar sedan på färg med borste, sen nopprar du bort det som inte är färgat!

hur jävla dum i huvudet får man vara??!!!??

/BellaDonna

12:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home