fredag, februari 03, 2006

Bara för tydlighetens skull

Hej! Ett litet klargörande bara. Med inläggen Lyx vs Budget vill jag visa att nästan alla dyrare produkter har sin billigare motsvarighet. När jag t ex ställer IsaDoras skuggpalett mot Diors så menar jag inte att IsaDoras är den som mest liknar Diors eller att den är den bästa i budgetklassen, utan visar bara ett exempel på vad som finns därute. En del av produkterna jag har med har jag inte testat själv alls. Och mycket handlar om tycke och smak, skulle jag bara ta med mina absoluta favoriter så skulle det inte gå att göra de här inläggen. Så se det inte som rekommendationer utan snarare som inspiration. Men fråga gärna om det är någon produkt ni blir nyfikna på.

1 Comments:

Blogger helena said...

Jag har hört talas om denna dam. Ryktet säger att gillar hon inte en produkt så är det lika bra att lägga ner tillverkningen :)

10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home