torsdag, februari 02, 2006

Före och efter i.d foundation.

Alltså, det här är ju mindre trevliga bilder, men vad gör man inte in the name of konsumentupplysning :)

i.d jämnar till hudtonen och dämpar det röda, och jag tycker det känns väldigt skönt på huden.
Det krävs lite jobb för att få en bra täckning, man får buffa på mer eller täcka punktvis med concealerpensel. Men man får inte heller ta för mycket för då framhäver det snarare porer och skavanker, det märkte jag första gången jag fick prova på det. Tekniken är a och o.
Jag borstade först lätt över hela ansiktet och sen tog jag lite extra på kinderna. Jag gillar att det täcker det som ska täckas, men samtidigt "lyser" huden igenom, man ser fortfarande födelsemärken och fräknar.
Det är lite bökigt och ovant, men det ger väl sig. Tricket är att inte använda mer än vad som behövs.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nice, det ser fint ut! Vad kostar id foundation?
By the way, det skulle vara roligt att se en bild på hela ditt ansikte någon gång! Jag är nyfiken, som alltid, haha. Nej men du kan väl t.ex. visa olika sminkningar osv på helansiktsfoton? Det vore roligt iaf.

8:22 em  
Anonymous Anonym said...

shit vilken skillnad!!! kanske ska prova nu =)

8:28 em  
Blogger helena said...

Kolla på hudotekets webshop så har du prisuppgifter på IDs olika produkter. www.hudoteket.se Där står lite mer om vad det innehåller och så också.

Ja, när man ser bilderna såhär så ser man verkligen vilken skillnad det blev.

8:51 em  
Blogger Har Anand Kaur said...

Tycker du den är bättre än foundations i kräm form? Det är ju ganska dyr, så det vore roligt att veta hur den sitter under dagen om den är värd sitt pris.

10:13 em  
Blogger helena said...

tillie: Mina första tankar är väl mest att det känns riktigt bra att det faktiskt är nåt rent man lägger på huden, inga konserveringsmedel, oljor etc.
Jag ska få in rutinerna lite, sen kommer jag definitivt med mer info.

10:41 em  
Anonymous Anonym said...

riktigt bra resultat! tror du den täcker en röd rudolf näsa? :)

3:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home