tisdag, april 11, 2006

Crazy Rumors


Bild: Crazy Rumors hemsida
Crazy Rumors läppbalsam är en nyhet för mig. Produkterna är inspirerade av kaffe- och tedrinkar.
Perk Lip Lattes finns i dofterna/smakerna Amaretto, French Vanilla, Coffee Bean, Hazelnut, Irish Cream och Mocha.
Brew Tea Balms finns i Apple Spice, Ginger Peach, Orange Bergamot, Peppermint Lemongrass, Plum Apricot och Spiced Chai.
Läppbalsamen finns i både tub och burk, enligt hemsidan är ingredienserna "all natural" och "vegan friendly".
Jag vet inte om de går att köpa i sverige, men de finns på HQhair.
Jag vill ha minst en av varje!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Läpparna blir verkligen supermjuka av Perk Lip Lattes! Rekomenderas!

8:55 em  
Anonymous Anonym said...

läppbalsam som smakar kaffe låter som en dröm, skulle antagligen slicka mig på läpparna hela tiden.

8:55 fm  
Blogger helena said...

Ja, jag vill verkligen testa.

6:22 em  
Blogger sparris said...

Hm, nu kom jag att tänka på de där som innehöll choklad som såldes i Gallerian(kan det ha varit Gateaus lilla shop?) i Stockholm...smådyra men doften var *dör*

12:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home