fredag, april 07, 2006

glossiga magasin


Bild: LipGloss Bitch
Pressbyrån fortsätter med sitt kampanjpris, 39kr, på en del utländska magasin. Man får dessutom en tidning på köpet när man shoppar. Som helgläsning skaffade jag aprilnumrena av brittiska marie claire, Elle och Harper´s Bazar, på köpet fick jag Cosmopolitan.
Ikväll blir det en djupdykning bland artiklar som "Why sane women are still neurotic about food", "Elle tests the top six foundations" och "Angelina Jolie has she finally found what she´s looking for?".

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker att pressbyråns tidningskampanjer är grymma, då kan man prova tidningar som man normalt inte köper utan att känna stor sorg om de visar sig vara en besvikelse. Hm, blev naturligtvis nyfiken på foundationtestet...

1:10 em  
Anonymous Anonym said...

Här hemma hos mig så låg nya nummren av både Cosmopolitan och Plaza Kvinna på hallmattan när jag kom hem från skolan. Med andra ord, helgen är räddad.

1:17 em  
Blogger helena said...

hotspot: jag återkommer med nån slags sammanfattning av deras resultat.

1:20 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, jag som är i jönköping nu ska försöka hinna förbi pressbyrån och plocka på mig lite helgläsning :)

2:09 em  
Anonymous Anonym said...

Jag behöver din hjälp. Du har ju full koll när det kommer till make up. Det är så att min kollega ska åka till NY och jag tänke beställa lite grejjer från Sephora. Hemsidan är rena rama paradiset och jag vill självklart ha allt. Så vad tycker du jag borde satsa på?

Ciao!
By the way, din blogg är super!!!

4:57 em  
Blogger snyggmary said...

ja det e så himla härligt! upptäckte häromdagen när jag gick förbi o skulle köpa GQ till BoyFr., halva priset ju på den!!

7:14 em  
Blogger helena said...

anonym: Det finns verkligen hur mycket smaskigt som helst på den sidan. Det är lite svårt att besvara din fråga när man inte vet vad du är ute efter för mejk.
Men en smart grej är ju att be kompisen köpa hem nåt från märken du inte kan få tag i här (som t ex Stila och Bobbi Brown) eller att du passar på att ta hem nåt som är billigare i USA som tex i.d sminket, surfa runt lite bland i.ds skuggor, hur mycket snyggt som helst.
Bland Sephoras eget märke vet jag många som har fyndat riktiga kap, ögonskuggorna t ex.
Duwop glossen, och härliga duschkrämer från Philosophy kanske också kan vara något att fundera på.

7:31 em  
Anonymous Anonym said...

Hejsan, litet tips från en sann internetshoppare (älskar jessica simpsons nya serie, väntar på New York-resan, då ska jag handla GÄRNET), på www.eleven.se har de fått in treats i alla möjliga goda smaker, är själv sugen på cotton candy, men måste hålla mig i skinnet, haha..KRAMAR!

9:46 em  
Blogger Linda said...

Åh, mycket smaskig läsning! Jag orkar inte läsa de engelska artiklarna utan kollar mest på bilderna :)

9:46 em  
Anonymous Anonym said...

Vilket bra tips. Det blir en sväng förbi pressbyrån idag.

6:59 fm  
Anonymous Anonym said...

Tidningar är kul. Har funderat på att köpa någon sådan 39kronors på pressbyrån men ingen aning om vilken. Vilken är bäst, om man inte kan köpa alla?

9:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home