lördag, maj 13, 2006

Era recensioner

Sanna mailade mig en bra idé:
Vad sägs om att efterlysa dina läsares recensioner av produkter som de testat nyligen, har som favoriter eller så? Ofta ser man i kommentarerna hos dig folk som tipsar lite hit och dit, men man får liksom inte veta så mycket om vad det egentligen är som är så bra med den där grejen. Jag vill veta meeer, och du LGB hinner ju inte testa allt ju :)

Jag vill också veta mer, så har du testat nån produkt nyligen och vill dela med dig av dina tankar kring den så maila mig en recension som jag sen lägger ut på bloggen.
Vill du ha med nån bild på hur produkten ser ut på dig (färgen på ett läppglans, före och efter b.u.s eller liknande) så kan du maila med den också.
helena(snabel-a)lipglossbitch(punkt)se

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

jaaa, massor med recensioner :)

7:52 em  
Anonymous Anonym said...

Superbra idé!! Jag hittar aldrig de perfekta produkterna så det är alltid kul att få tips från andra som verkligen hittat nåt bra!

8:45 em  
Anonymous Anonym said...

världens bästa site för sminkrecensioner: www.makeupalley.com
där finns verkligen det allra mesta med. man måste vara medlem för att få läsa, men det är lätt fixat...

8:47 em  
Anonymous Anonym said...

Bra tanke! Ska se om jag kan hitta någon.

10:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home