torsdag, juni 29, 2006

NARS Fall 2006



Nu ramlar det på med höstkollektionerna. Näst på tur är NARS.
Deras Fall 2006 innehåller bl a:
Duo skuggorna Bohemian Gold (känns mer somrig tycker jag, passar nog inte de allra mest bleknosiga så bra) och India Song.
Rouge i färgen Oasis "sparkling pink champagne".
Lipglosset Stolen Kisses,
och Velvet Matte Lip Pencil i färgerna Café con leche och Marina.

Ja, mörka sidenmatta läppar kanske kan vara nåt till hösten.

Läs om Bobbi Browns höstkollektion

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh nu längtar jag tills hösten, vilket jag inte borde göra, men nu gör jag det :P
Gillar din blogg :)

9:38 fm  
Blogger helena said...

rn: det måste väl vara ett gott betyg till "kollektionsmakarna" då, att de kan få någon att längta till hösten :)

10:35 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag läste först rubriken som Nars Fall(svenska fall isf höst):-) Fick inte alls ihop det. Fina färger.

1:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home