fredag, augusti 04, 2006

29/7 - 2006









13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nygift ?! Grattis !! trots att jag inte alls känner dig men.../Heléna

8:24 em  
Blogger Sandra said...

Grattis och varma lyckönskningar till erat gemensamma liv som gifta!

9:02 em  
Blogger CrimsonAnna said...

Kram och grattis från en läsare=) Att döma av bilderna var dagen både vacker, glad och minnesvärd=D

9:11 em  
Blogger Milla tvillingmamma said...

Grattis! Ser jättefint ut! Skulle vara kul att se någon sort bild på dej också, så att man får se klänningen :)

9:11 em  
Anonymous Anonym said...

hurra vad fint =) Fyrverkeri o allt =)

9:15 em  
Anonymous Anonym said...

Fina bilder, men kan man inte få se en bild på dej, hur fin du va å sminket å håret och klänning? :)

9:49 em  
Blogger Terése said...

Så vackra bilder, skulle gärna vilja se en bild på klänningen...

10:17 fm  
Blogger helena said...

Tack, tack :)

11:35 fm  
Anonymous Anonym said...

Jättefint! Men kaaan vi inte få se dig också!?!?!?

6:00 em  
Blogger Karin said...

Underbart! Grattis!

4:48 em  
Blogger Maria said...

Åh så vackert det verkade vara! :)
Grattis!

7:17 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis, det ser jättefint ut.
Jag är nyfiken på din sminkning eftersom jag också ska sminka mig själv på mitt bröllop. Kan du inte lägga ut en bild på den?

12:15 em  
Blogger Linda K said...

åh hurra grattis! :D

5:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home