lördag, oktober 21, 2006

Fructis

Garnier Fructis kampanjar för fullt med sina nya förbättrade produkter med "förstärkt aktivt fruktkoncentrat", bl a ska ett gäng bloggare få prova på dem. Vill man grotta ner sig mer i vad det här med aktivt fruktkoncentrat är för nåt, så finns mer info på deras hemsida.
För ett tag sedan fick jag hem en enkät där jag fick svara på några frågor om min hårkvalitet. Utifrån svaren har det sedan plockats ihop ett paket med hårprodukter som ska passa just mig.
Idag fick jag mitt paket och det innehöll:
Två stärkande shampon, volume booster och anti-dandruff.
Stärkande balsam, volume booster.
Smoothing cream, repair & shine.
Volume booster mousse.
Instant hold fixing spray.

Jag har använt Fructis en hel del genom åren. Jag har turen att ha hår som inte kräver några "specialare" för att vara starkt och friskt. Jag kan använda de flesta shampon utan problem, men Fructis med sin härliga doft är en favorit i budgetklassen. Ska bli spännande att se om jag märker nån skillnad mellan "gamla" och "nya".

Är ni nyfikna på vilka produkter som passar er bäst så kan ni också göra Fructis håranalys.
Läs mer om produkterna och passa på att tävla om en årsförbrukning av Fructis.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Man kanske skulle ta å börja blogga. Jag vill okså ha shampon på posten :o)

6:45 em  
Anonymous Anonym said...

Man ska INTE använda fructis och liknande "budgetprodukter". Det skadar håret på sikt...

8:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home